czwartek, 27 czerwca 2013

Informacja.

Piszę do Was z pewną informacją. Jak wiecie wyjeżdżam w poniedziałek na całe dwa tygodnie do Włoch i wracam dopiero w okolicach czternastego lipca. Jako ,że nie chcę Was zostawiać na dwa tygodnie bez rozdziału napisałam ich kilka do przodu. Nie wiem jak będzie z moim dostępem do internetu tj. wifi, choć ratuje mnie pakiet internetu nie wiem w jakich dniach będę one dodawane. Wszystko zależy już od mojej dyspozycyjność. Postaram się przez ten okres dodać ze trzy rozdziały. Jednak nie będę miała możliwości Was informować, więc tyle ,że będziecie musiały same tu od czasu do czasu zaglądać. Nie wiem czy przed wyjazdem pojawi się tu jeszcze jakiś rozdział. Wszystko zależy czy uda mi się jeszcze stworzyć z jeden, lecz nie obiecuję. Więc jeśli nie odezwę się do końca tego tygodnia to już dziś chcę życzyć wam cudownych wakacji i przede wszystkim dobrej pogody od przyszłego tygodnia.

Ściskam, wingspikerr.

PS. Jeśli byłaby jedna osoba chętne mi troszeczkę pomóc przez ten okres prosiłabym o kontakt pod tym postem :)

14 komentarzy:

  1. Eeee :( ja nie wytrzymam tyle :( będę tęksnić! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, przez ten czas postaram się dodawać rozdziały bo takie właśnie stworzyłam i dopinam do końca i być może dopiszę jeszcze jeden, więc będziecie mieć co czytać :)

      Usuń
    2. I to mi się podoba! Udanych i wakacji w kraju pizzy i makaronu :D :*

      Usuń
    3. Hah dziękuję bardzo i wzajemnie udanych wakacji :)

      Usuń
  2. No to miłego wypoczynku ;)

    A o jaką pomoc chodzi ? :) Może, mogłabym pomóc :D

    Pozdrawiam, K. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chodzi mi o to gdyż nie będę miała jak informować o nowych rozdziałach i po prostu taka dobra duszyczka informowała by tych ,którzy sobie tego życzą o nowym rozdziale :)

      Usuń
    2. Przepraszam, ale jednak nie będę mogła pomóc, bo wczoraj też się dowiedziałam, że wyjeżdżam na wakacje w tym czasie, i nie mam pewności czy będzie internet ;/

      Usuń
    3. Nie szkodzi :)) Miłych wakacji.

      Usuń
  3. Z wielką chęcią bym ci pomogła, lecz już dziś również wyjeżdżam :( Przykro mi.

    zapraszam na szóstkę na przeszlosc-nie-zniknie.blogspot.com
    Zuza budzi się po nocy spędzonej z atakującym. Jak zareaguje? Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy rozdział : http://nie-mam-nic.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na trójkę, czyli ''mógłbyś porwać z nią samolot, we dwoje sami, tymczasem leżysz z głową między jej udami'' : http://mysle-ze-nie-wiesz-nawet-czego-chcesz.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń